ОПИС ДОКУМЕНТУ

Статус:

Прийнятий в цілому

Дата:

07.12.2023

ДРУК ПРОЄКТУ РІШЕННЯ

ПРОЄКТ РІШЕННЯ № 37/4
«Про затвердження витрат на утримання апарату міської ради на 2023 рік із внесеними протягом року змінами»

 
РАДЕХІВСЬКА   МІСЬКА    РАДА
ЛЬВІВСЬКОЇ   ОБЛАСТІ
ХХХVІІ СЕСІЯ  VІІІ  СКЛИКАННЯ

 
Р І Ш Е Н Н Я
15 грудня   2023 року                            № 4                               м.Радехів
 
«Про затвердження витрат  на утримання
апарату міської ради на 2023 рік із внесеними

 протягом року змінами»
 
Відповідно п.5 ст.26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», ст.. 51 Бюджетного Кодексу України,  враховуючи висновок постійної комісії з питань планування, бюджету, фінансів, енергозбереження, інвестицій та транспорту, міська рада
 
В И Р І Ш И Л А :
 

  1. Затвердити витрати на утримання апарату міської ради на 2023 рік за КПКВК 0110150 «Організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності обласної ради, районної ради, районної у місті ради (у разі її створення), міської, селищної, сільської ради та їх виконавчих комітетів» із внесеними протягом року змінами в загальній сумі 32 473,4 тис.грн. згідно з додатком до цього рішення.
  2. Контроль за виконанням цього рішення покласти на  постійну комісію міської ради з питань планування, бюджету, фінансів, енергозбереження, інвестицій та транспорту (П.Ткачук).
 
 
 
 
 
 
 
Міський голова
 
 
                      Степан   КОХАНЧУК
 
 
 
 
                                                 Додаток до  рішення міської ради
 ХХХVІІ  сесії  VІІІ скликання
                                                                                                 від  15.12.2023 року № 4
 
Витрати на утримання апарату міської ради на 2023 рік
КПКВК 0110150 «Організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне  забезпечення діяльності обласної ради, районної ради, районної у місті ради (у  разі її створення), міської, селищної, сільської рад)» із внесеними протягом року змінами
Код Найменування Загальний фонд Спеціальний фонд Разом
2000 Поточні видатки 32 473 352,00 0,00 32 473 352,00
2100 Оплата праці і нарахування на заробітну плату 27 684 800,00 0,00 27 684 800,00
  в тому числі:    
2111 Заробітна плата 22 692 400,00 0,00 22 692 400,00
2120 Нарахування на оплату праці 4 992 400,00 0,00 4 992 400,00
2200 Використання товарів і послуг 4 728 552,00 0,00 4 728 552,00
  в тому числі:    
2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар 1 971 752,00 0,00 1 971 752,00
2240 Оплата послуг (крім комунальних) 514 200,00 0,00 514 200,00
2250 Видатки на відрядження 39 600,00 0,00 39 600,00
2270 Оплата комунальних послуг та енергоносіїв 2 196 500,00 0,00 2 196 500,00
2271 Оплата теплопостачання 522 000,00 0,00 522 000,00
2272 Оплата водопостачання та водовідведення 22 100,00 0,00 22 100,00
2273 Оплата електроенергії 910 000,00 0,00 910 000,00
2274 Оплата природного газу 641 500,00 0,00 641 500,00
2275 Оплата інших енергоносіїв та інших комунальних послуг 100 900,00 0,00 100 900,00
2280 Дослідження і розробки, окремі заходи по реалізації державних (регіональних) програм 6 500,00 0,00 6 500,00
2282 Окремі заходи по реалізації державних (регіональних) програм, не віднесені до заходів розвитку 6 500,00 0,00 6 500,00
2800 Інші поточні видатки 60 000,00 0,00 60 000,00
  ВСЬОГО 32 473 352,00 0,00 32 473 352,00








































Секретар міського голови                                                        Марія КЛИМОЧКО