ОПИС ДОКУМЕНТУ

Доповідач:

Климочко Марія Степанівна

Статус:

Прийнятий в цілому

Дата:

01.08.2024

ДРУК ПРОЄКТУ РІШЕННЯ

ПРОЄКТ РІШЕННЯ № 45/3
Про затвердження Положення про постійні депутатські комісії Радехівської міської ради в новій редакції

ПРОЕКТ

РАДЕХІВСЬКА МІСЬКА РАДА

ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

45 ПОЗАЧЕРГОВА СЕСІЯ

8 СКЛИКАННЯ

Р І Ш Е Н Н Я

Від 07 серпня 2024 року № 45/3 м.Радехів

Про затвердження Положення про постійні

депутатські комісії Радехівської міської ради

в новій редакції

Відповідно до Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» щодо забезпечення прозорості місцевого самоврядування», Закону України « Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про статус депутатів місцевих рад», беручи до уваги висновки постійних депутатських комісій Радехівської міської ради з даного питання, Радехівська міська рада,-

В И Р І Ш И Л А :

1.Затвердити Положення про постійні депутатські комісії Радехівської міської ради VІІI скликання в новій редакції (додаток №1).

2. Вважати таким, що втратило чинність Положення про постійні депутатські комісії, затверджене рішенням 2 позачергової сесії Радехівської міської ради

№ 35 від 11.12.2020 року.

2. Рішення набирає чинності з моменту оприлюднення на офіційному веб-сайті Радехівської міської ради.

Міський голова                                   Степан Коханчук

Додаток №1

до рішення №

45 позачергової сесії

Радехівської міської ради

8 скликання

УКРАЇНА

РЕДЕХІВСЬКА МІСЬКА РАДА

ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ПОЛОЖЕННЯ ПРО ПОСТІЙНІ ДЕПУТАТСЬКІ КОМІСІЇ

РАДЕХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

VІІI скликання

Радехів – 2024

Це Положення визначає порядок діяльності постійних та тимчасових контрольних комісій Радехівської міської ради VІІІ скликання, розроблено на підставі Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", Закону України "Про статус депутатів місцевих рад" та регламенту ради.

  1. Утворення комісій ради
    Постійні та тимчасові контрольні комісії ради утворюються в порядку, визначеному Законом України « Про місцеве самоврядування в Україні», Регламентом ради.
  2. Перелік постійних комісій ради
    2.1. В Радехівській міській раді створені та діють такі постійні комісії:
    2.1.1. з питань регламенту, етики, законності, захисту прав і законних інтересів громадян.
    2.1.2. з питань планування, бюджету, фінансів, енергозбереження , інвестицій та транспорту ;
    2.1.3. з питань соціально-гуманітарного розвитку територій, інформаційного забезпечення, освіти,охорони здоров’я, молоді і спорту та ЖКГ;
    2.1.4. з питань землекористування, архітектури, будівництва, екології та АПК;
    2.2. Рада може, відповідно до норм, встановлених регламентом ради, реорганізовувати, об'єднувати, або ліквідовувати постійні комісії.
  3. Постійна комісії з питань регламенту, етики, законності, захисту прав і законних інтересів громадян

3.1. До компетенції постійної комісії з питань регламенту, депутатської діяльності та етики належить:

  1. Підготовка та розгляд пропозицій щодо внесення змін до регламенту роботи міської ради, цього положення, інших нормативних актів, що стосуються роботи ради, її постійних та тимчасових контрольних комісій, депутатської діяльності та дотримання норм депутатської етики;
  2. Аналіз ефективності роботи ради, депутатів, постійних комісій та внесення пропозицій, щодо її удосконалення;
  3. Попередній розгляд питань, щодо дострокового припинення повноважень міського голови, інших посадових осіб, що призначаються радою, депутатів ради, у випадках передбачених законодавством.
  4. Розгляд заяв та скарг депутатів пов'язаних з депутатською діяльністю.
  5. Перевірка ведення протоколів засідань сесій міської ради. Розгляд заяв і скарг, щодо депутатів міської ради.
  6. Попередній розгляд та узгодження проектів нормативних та індивідуальних юридичних актів, що стосуються питань законності, охорони громадського порядку, захисту прав і законних інтересів громадян.
  7. Участь у розроблені і здійсненні заходів по забезпеченню законності, охорони громадського порядку, захисту прав та законних інтересів громадян на території об’єднаної територіальної громади.
  8. Підготовка висновків з питань, що виносяться на розгляд міської ради щодо законності їх розгляду та щодо раніше ухвалених рішень, у випадку надходжень відповідних звернень.
  9. Здійснення контролю щодо додержання законності у відділах і управліннях виконавчого комітету міської ради, на підприємствах, установах і організаціях комунальної власності, та перевіряє проекти рішень постійних комісій Радехівської міської ради, а також перевіряє стан справ щодо розгляду пропозицій, заяв і скарг громадян та організацію їх прийому посадовими особами органів місцевого самоврядування міської ради.
  10. Аналіз ситуації щодо стану злочинності та правопорушень у міській раді, внесення відповідних пропозицій до комплексних програм місцевого соціально-економічного розвитку.
  11. Попередній розгляд питання щодо дострокового припинення повноважень депутата ради чи міського голови на предмет дотримання при цьому законності та процедур визначених Законом України "Про місцеве самоврядування в Україні" та нормами регламенту ради.
  12. Вирішення інших питань, що належать до повноважень постійної комісії ради в сфері законності, охорони громадського порядку, захисту прав і закон них інтересів громадян.

4. Постійна комісії з питань планування, бюджету, фінансів, енергозбереження , інвестицій та транспорту.

4.1. До компетенції постійної комісії з питань планування, бюджету та фінансів належить:

  1. Попередній розгляд проектів планів та програм економічного і соціального розвитку території ради, бюджету, а також звітів про їх виконання.
  2. Попередній розгляд та узгодження пропозицій щодо впровадження місцевих податків та зборів та визначення їх ставок.
  3. Здійснення контролю за виконанням планів і програм економічного та соціального розвитку і бюджету, надходжень і видатків позабюджетного фонду.
  4. Здійснення контролю за виконанням планів і програм економічного та соціального розвитку і бюджету, надходжень і видатків позабюджетного фонду.
  5. Контролює укладання договорів на оренду комунальної власності, а також портфель замовлень комунальних служб та їх використання.
  6. Здійснює укладання договорів на оренду комунальної власності, а також портфель замовлень комунальних служб та їх використання.
  7. Вносить пропозиції щодо надання пільг по оподаткуванню юридичних та фізичних осіб, що діють на території об’єднаної територіальної громади.
  8. Бере участь в розробці заходів щодо реалізації наказів виборців, погоджує план заходів та контролює їх виконання.
  9. Погоджує проекти усіх нормативних актів, ради, незалежно від суб'єкту їх внесення, якщо вони стосуються планово-бюджетної сфери діяльності ради.
  10. Попередній розгляд проектів цільових програм ради з питань інвестиційної політики;
  11. Попередній розгляд інвестиційних проектів та надання пропозицій щодо їх реалізації;
  12. Сприяє зовнішньоекономічним зв’язкам підприємств, установ та організацій, інвестиційній діяльності на території міста, створенню спільних з іноземними партнерами підприємств виробничої і соціальної інфраструктури та інших об’єктів, залученню інвестицій для створення робочих місць;
  13. Сприяє вжиттю заходів для розширення міжнародних та міжрегіональних економічних зв’язків, бере участь у підготовці відповідних угод;
  14. Сприяє проведенню переговорів з питань розвитку інвестиційної діяльності в міській територіальній громаді;
  15. Попередній розгляд та узгодження запровадження місцевих податків та зборів, а також пільг суб'єктам підприємницької діяльності.
  16. Вивчає та аналізує стан розвитку підприємництва, торгівлі та побуту в громаді та готує пропозиції, щодо його поліпшення.
  17.  Вивчає і вносить рекомендації з питань залучення альтернативних джерел енергії для забезпечення енергетичних потреб в міській територіальній громаді;.
  18. Розробка і реалізація заходів, направлених на встановлення клімату довіри між міською владою та суб'єктами підприємництва, що діють на території територіальної громади.
  19. Вивчає та розробляє заходи щодо вирішення проблемних питань транспорту та транспортної інфраструктури територіальної громади.

5. Постійна комісії з соціально-гуманітарного розвитку територій, інформаційного забезпечення, освіти,охорони здоров’я, культури, молоді і спорту та ЖКГ.

5.1. До компетенції постійної комісії належить:

  1. Попередній розгляд проектів програм соціально-економічного розвитку громади, соціальних послуг, культури та дозвілля, цільових програм та окремих заходів у галузі освіти та культури, розділів міського бюджету.
  2. Підготовка питань про стан і розвиток відповідних галузей охорони здоров'я, фізичного розвитку, молоді та спорту, освіти культури та туризму, що вносяться на розгляд ради та її виконавчого комітету .
  3. Проведення перевірок у межах своїх повноважень відповідних відділів та управлінь виконавчого комітету, установ охорони здоров'я, фізичного розвитку, молоді та спорту, освіти та культури, соціального захисту, туризму, незалежно від їх підпорядкування.
  4. Погодження проектів нормативних актів ради, що стосується охорони здоров’я, фізичного розвитку, молоді та спорту незалежно від суб’єкта внесення.
  5. Попередній розгляд відповідних розділів програм культурного розвитку об’єднаної територіальної громади, цільових програм та окремих заходів у галузі спорту, охорони здоров'я, розділів міського бюджету.
  6. Перевірка, в межах своєї компетентності, використання бюджетних коштів організаціями та структурами, які діють у сфері охорони здоров’я, освіти, соціального захисту, духовності культури та туризму на території громади.
  7. Проведення аналізу ситуації у визначених галузях щодо виявлення резервів і можливостей їх розвитку та підготовка відповідних пропозицій.
  8. Внесення пропозицій, в межах своєї компетентності, щодо діяльності та програм комітету у справах молоді та спорту, охорони здоров’я, ДЮСШ, спортивних організацій та клубів у сфері фізичної культури, спорту, освіти, соціального захисту, духовності культури та туризму на території об’єднаної територіальної громади.
  9. Сприяння роботі громадських та неприбуткових організацій, які діють у сфері освіти, соціального захисту, духовності культури та туризму.
  10. Забезпечення охорони пам`яток історії та культури, збереження та використання культурного надбання.
  11. Прийняття рішень про організацію територій та об`єктів, що підлягають особливій охороні; внесення пропозицій щодо оголошення об`єктів, які мають культурну цінність, пам`ятками історії або культури, що охороняються законом.
    5.1.12. Розв’язання проблем соціального розвитку населених пунктів сільської місцевості, поліпшення соціально-культурного, побутового, торгівельного та іншого обслуговування сільського населення;
      5.1.13. Сприяння ефективному залученню державних ресурсів, внутрішніх та зовнішніх інвестицій для створення, підтримки і розвитку підприємництва, розробки пропозицій щодо створення умов безпеки для підприємців та їх бізнесу тощо. - захисту прав споживачів, торговельного і побутового обслуговування населення, місцевого виробництва товарів народного споживання;
    5.1.14. Здійснення інших заходів, що пов’язані з місцевими проблемами.
    5.1.15. Сприяння інформаційному забезпеченню та висвітленню діяльності органів місцевого самоврядування у засобах масової інформації.
    5.1.16. Попередній розгляд та узгодження проектів нормативних актів та місцевих програм, що стосуються житлово-комунального господарства (ЖКГ) територіальної громади.
    5.1.17. Попередній розгляд, аналіз та внесення пропозицій до проектів міського бюджету та програм місцевого соціально-економічного розвитку, що стосуються роботи та розвитку ЖКГ територіальної громади.
  1. Постійна комісія з питань землекористування, архітектури, будівництва , екології та АПК.

6.1. До компетенції постійної комісії належить:

6.1.1. Попередній розгляд та узгодження проектів нормативних та індивідуальних юридичних актів, що стосуються питань землекористування, архітектури, будівництва та екології.

6.1.2. Попередній розгляд, аналіз та внесення рекомендацій до проектів міського бюджету та планів і програм соціально-економічного розвитку в частині питань землекористування, архітектури, будівництва та екології.

6.1.3. Погодження розміщення об`єктів будівництва на території об’єднаної територіальної громади, землевідведення.

6.1.4. Контроль за дотриманням рішень ради з питань землекористування, архітектури, будівництва та екології.

6.1.5. Здійснення моніторингу дотримання генерального плану забудови населених пунктів.

6.1..6. Прийняття рішень щодо розвитку сільськогосподарського виробництва, переробки сільськогосподарської продукції;

6.1.7. Здійснює підготовку пропозицій щодо розвитку матеріально-технічної бази сільськогосподарського виробництва, впровадження досягнень науково-технічного прогресу і передового досвіду в агропромисловому комплексі, застосування інтенсивних індустріальних технологій виробництва продуктів землеробства і тваринництва, виявлення додаткових резервів і можливостей розвитку переробної галузі;

6.1.8. Розробка концептуальних засад природоохоронної політики в громаді, управління охороною навколишнього природного середовища, впровадження екологічно чистих технологій;

6.1.9. Підготовка висновків про прийняття у межах, визначених законом, рішень щодо боротьби зі стихійним лихом, епідеміями, епізоотіями, за порушення яких передбачено адміністративну відповідальність;

6.1.10. Здійснення інших заходів, що пов`язані з вирішенням питань землекористування, архітектури, будівництва , екології та АПК у Радехівській територіальній громаді.

7. Загальні повноваження постійних комісій ради

7.1. Відповідно до компетенції, визначеної цим положенням постійні комісії ради:

7.1.1. Розглядають на своїх засіданнях та готують висновки та рекомендації по проектах нормативних та інших юридичних актах міської ради, незалежно від суб'єкту їх внесення;

7.1.2. Здійснюють загальний контроль за виконанням міського бюджету в частині, що відноситься до їх компетенції, для чого виконання бюджету розглядається на засіданнях комісії чотири рази на рік;/ квітні, липні, жовтні та січні;

7.1.3. Здійснюють контроль над відповідними управліннями та відділами виконавчих органів ради, комунальних підприємств, установ та організацій;

7.1.4. Заслуховують на своїх засіданнях звіти керівників виконавчих органів ради, комунальних підприємств, установ та організацій щодо виконання рішень ради та скарг депутатів, юридичних чи фізичних осіб на їх діяльність та приймають рекомендації, щодо подальшого перебування на посаді цих керівників;

7.1.5. Аналізують, узагальнюють, систематизують заяви, звернення, скарги фізичних та юридичних осіб з питань, що належать до компетенції комісій, готують пропозиції щодо поліпшення діяльності органів та посадових осіб місцевого самоврядування в об’єднаній територіальній громаді;

7.1.6. У разі необхідності, публікують в місцевих засобах масової інформації проекти місцевих нормативних актів для їх широкого обговорення, виступають ініціаторами проведення громадських слухань з питань найбільш важливого громадського значення;

7.1.7. Готують пропозиції раді щодо необхідності проведення місцевого референдуму чи дорадчого опитування громадян.

8. Права постійних комісій ради

8.1. Для реалізації своїх повноважень постійні комісії ради мають право:

8.1.1. Створювати зі свого складу постійні підкомісії та тимчасові робочі групи для аналізу необхідних матеріалів та підготовки проектів висновків з найбільш складних питань на розгляд комісії;

8.1.2. Створювати експертні групи, залучати на договірній основі, в межах коштів, виділених на роботу комісії, необхідних фахівців для підготовки висновків з питань, що належать до компетенції комісії;

8.1.3. Провадити відкриті слухання в комісії, на які запрошувати керівників виконавчих органів ради, посадових осіб управлінь та відділів виконкому, підприємств, установ та організацій, що знаходять на території ради з питань, що належать до компетенції місцевого самоврядування та відповідної комісії ради;

8.1.4. Вимагати присутності на засіданні комісії посадових осіб виконавчих органів ради під час розгляду питань, що належать до їх компетенції;

8.1.5. Вносити пропозиції щодо проведення позачергової сесії ради, вносити пропозиції до порядку денного сесії ради, визначати доповідачів та співдоповідачів;

8.1.6. Мати право обов'язкового слова від комісії при розгляді будь-якого питання на сесії ради, що має пряме чи опосередковане відношення до компетенції комісії, або може призвести до зменшення надходжень чи збільшення витрат міського бюджету;

8.1.7. Підтримувати зв'язки з відповідними постійними комісіями обласної ради, інших міських рад, делегувати своїх представників до складу офіційних делегацій, що направляються з візитами до інших місцевих рад, Верховної Ради України тощо.

8.1.8. Виступати організатором чи брати участь у роботі конференцій, семінарів, "круглих столів", інших публічних заходів, що стосуються компетенції комісії.

8.2. Для запрошення на своє засідання посадових осіб, визначених п.п. 8.1.З.,8.1.4., частини 8.1. цієї статті, постійна комісія, не пізніше, як за три робочих дні до дати засідання направляє посадовій особі запрошення за підписом голови комісії, чи особи, що його замінює. В запрошенні вказується дата, час, місце проведення засідання та питання, для розгляду якого запрошується особа. У разі необхідності комісія може вказати, які додаткові інформаційні матеріали будуть потрібні від цієї особи на засіданні.

8.3. Посадова особа, яку запрошено на засідання зобов'язана вчасно прибути на засідання комісії.

8.4. У разі неможливості прибути на засідання комісії з поважних причин, запрошеної посадової особи, вона зобов'язана письмово попередити про це комісію, вказавши причини відсутності та направити замість себе уповноважену особу для розгляду питання.

8.5. Комісія, розглянувши письмову відповідь запрошеної особи може взяти до відома інформацію про причини відсутності та прийняти рішення провести засідання комісії за участю особи, що замінює запрошену або перенести засідання комісії на інший день.

8.6. Щодо особи, яка ухиляється від явки на запрошення комісії, може бути порушено питання про її дисциплінарну відповідальність аж до звільнення з займаної посади, перед органом, до компетенції якого належить призначення цієї особи на посаду.

9. Засідання постійної комісії

9.1.   Організація роботи постійної комісії ради покладається на голову комісії. Голова комісії скликає і веде засідання комісії, дає доручення членам комісії, представляє комісію у відносинах з іншими органами, об'єднаннями громадян, підприємствами, установами, організаціями, а також громадянами, організує роботу по реалізації висновків і рекомендацій комісії. У разі відсутності голови комісії або неможливості ним виконувати свої повноваження з інших причин його функції здійснює заступник голови комісії або секретар комісії.

9.2. Засідання постійної комісії скликається в міру необхідності і є повноважним, якщо в ньому бере участь більше половини депутатів від загального складу комісії.

9.3 Засідання комісії може бути скликане також за письмовим зверненням міського голови або ініціативою не менше як 1/3 членів комісії.

9.4. Апарат ради після отримання звернення міського голови або ініціативи членів комісії, підписаною власноручно не менш як 1/3 її членів, зобов'язаний сповістити голову та усіх членів комісії про проведення її засідання відповідно до дати та часу, які вказані у звернені чи ініціативі, або на іншу дату, яка не може бути пізнішою 3-х днів від дати заявленої у вказаних документах.

9.5. У разі відмови від головування на засіданні комісії, осіб, визначених п.9.1. цієї статті, члени комісії можуть обрати із свого складу головуючого, який наділяється правом підписання документів, ухвалених комісією. В протоколі засідання комісії вказується причина, що призвела до обрання головуючого на засіданні.

9.6 За результатами вивчення і розгляду питань постійні комісії готують висновки і рекомендації. Висновки і рекомендації постійної комісії приймаються відкритим поіменним голосуванням більшістю голосів від загального складу комісії і підписуються головою комісії, а в разі його відсутності - заступником голови або секретарем комісії. Протоколи засідань комісії, в яких зазначаються результати поіменного голосування, підписуються головою і секретарем комісії. Проекти порядку денного засідань постійної комісії ради, висновки і рекомендації постійної комісії, протоколи її засідань є відкритими та оприлюднюються і надаються на запит відповідно до Закону України "Про доступ до публічної інформації".

9.7. Засідання  постійної комісії транслюється в мережі Інтернет у режимі реального часу та підлягає відеофіксації з подальшим зберіганням та оприлюдненням відеозапису засідання на умовах і в порядку, визначених частиною вісімнадцятою статті 46 Закону України про місцеве самоврядування..

10. Слухання в постійній комісії ради.

10.1. Слухання в постійній комісії ради є особливою формою засідання комісії, за участю інших осіб, присутність яких є доцільною з метою отримання необхідної інформації, аналізу усіх можливих варіантів вирішення питання та надання обговорюваному питанню публічності у випадках, коли питання є надзвичайно складним для вирішення, а наслідки від його вирішення можуть мати значний вплив на громаду в цілому, чи на окремі її частини.

10.2. Рішення за наслідками слухання не приймаються, а отримана інформація використовується для підготовки проектів документів ради, з питань, що належать до компетенції комісії.

10.3. Слухання мають відкритий характер і у місці їх проведення забезпечується доступ громадськості, представників засобів масової інформації.

10.4. До початку слухань комісія проводить попередній аналіз напрямів вирішення питання, отримує необхідну інформацію, запрошує необхідних для участі осіб, розмішує в ЗМІ інформацію про час та місце проведення слухань, а також іншу інформацію, необхідну для успішного проведення слухань.

10.5. На слуханнях, у порядку, встановленому головою комісії, мають право на виступ з доповіддю та брати участь в обговоренні запрошені особи та представники громадськості.

11. Порядок денний засідання комісії

11.1. Проект порядку денного засідання комісії формується її головою з урахуванням питань, що готуються на розгляд поточної сесії ради, плану роботи комісії та пропозицій, міського голови, виконавчого комітету, членів комісії та оприлюднюється на офіційному веб-сайті міської ради.

11.2. Перед початком засідання комісії, голова, або особа, що його замінює оголошує перелік питань, що пропонуються до розгляду. Кожен член комісії може пропонувати до порядку денного будь-яку кількість інших питань які належать до компетенції комісії, або зняти з розгляду будь-яке питання, попередньо включене до проекту порядку денного.

11.3. Порядок денний вважається затвердженим, якщо за нього проголосували більшість членів комісії.

12. Прийняття рішень на засіданні постійної комісії

12.1. Рішення комісії приймаються після всебічного обговорення та вивчення питання, що розглядається , шляхом відкритого поіменного голосування.

12.2. Рішення комісії ухвалюються у формі висновків, рекомендацій та постанов.

12.3. Рішення у формі висновків приймається при розгляді питань, віднесених до компетенції комісії і стосуються підготовки проектів нормативних актів до розгляду радою у тому числі щодо призначення чи обрання посадових осіб.

12.4. Рекомендації ухвалюються комісіями щодо питань, які стосуються контрольної діяльності комісії, вивчення проблеми із застосуванням механізмів слухань та громадських обговорень, а також за наслідками перевірок, що проводились за ініціативою чи за участю комісії.

12.5. Висновки комісії є обов'язковими до розгляду сесією ради, міським головою та виконавчими органами ради.

12.6. Рекомендації комісії підлягають обов'язковому розгляду органами та посадовими особами, яким вони надсилаються, які зобов'язані дати вмотивовану відповідь, щодо рекомендацій у визначений комісією термін, але не пізніше одного місяця від дня їх отримання.

12.7. У формі постанов, більшістю голосів членів комісії, ухвалюються рішення, що стосуються внутрішньої діяльності комісії: обрання заступників та секретаря комісії, створення підкомісій, робочих та експертних груп, затвердження планів роботи комісії тощо.

12.8. Рішення комісії підписуються її головою, або у разі його відсутності заступником голови чи секретарем комісії.

13. Протокол засідання комісії

13.1. Кожне засідання комісії оформляється протоколом, який складає, підписує та дає на підпис голові комісії секретар комісії, чи в окремих випадках відповідальний працівник апарату ради.

13.2. В протоколі вказується:

  1. дата та місце проведення засідання комісії;
  2. список членів комісії, присутніх на засіданні;
  3. список запрошених на засідання комісії;
  4. перелік питань, що розглядались;
  5. стислий виклад перебігу розгляду та обговорення питань;
  6. результати голосувань по кожному із рішень.

13.3. До протоколу у вигляді додатків додаються: ухвалені рішення, особливі думки депутатів-членів комісії, не згодних з прийнятими рішеннями, а також стенограма засідання, якщо комісією було прийнято рішення про стенографування.

13.4. Протокол засідання, належним чином оформлений та підписаний, оприлюднюється на офіційному веб-сайті міської ради та зберігається у справах ради.

14. Спільне засідання комісій

14.1. За дорученнями ради чи за власною ініціативою може проводитись спільне засідання двох чи більше комісій ради.

14.2. Головує на такому засіданні голова комісії, яка визначена головною у підготовці чи попередньому розгляді питання. У інших випадках, головуючий визначається за взаємним погодженням.

14.3. Порядок проведення спільного засідання комісій має відповідати нормам, викладеним у цьому положенні для засідання комісії.

14.4. Голосування по кожному питанню проводиться окремо по кожній комісії.

14.5. Спільним ухваленим рішенням вважається рішення за яке проголосувала більшість від складу в кожній комісії, що брала участь в спільному засіданні. У цьому випадку може бути оформлено спільне рішення комісій, яке підписується головами комісій, або особами, що їх замінюють.

14.6. У випадку, коли результати голосування, по окремому чи усім рішенням по різних комісіях, є протилежними, оформляються окремі рішення по кожній із комісій, в порядку, встановленому цим положенням.

14.7. Відповідальною за складання протоколу є комісія, визначена головною, або комісія, голова якої був головуючим на спільному засіданні.

14.8. Протокол спільного засідання підписується головуючим на засіданні та головами комісій, що брали участь у спільному засіданні, або особами, що їх замінюють.

15. Забезпечення роботи комісій

15.1. Апарат ради, забезпечує комісію, для проведення засідань необхідним приміщенням, здійснює тиражування проектів документів, що підлягають розгляду.

15.2. За заявкою голови комісії апарат ради забезпечує присутність на засіданні комісії відповідального працівника для ведення протоколу засідання та вирішення організаційних питань, що виникають під час проведення засідання.

15.3. У межах коштів, передбачених міським бюджетом на організацію роботи комісій, комісія може залучати для забезпечення своєї діяльності позаштатних консультантів, експертів з окремих питань, а також замовляти проведення необхідних досліджень чи розробки проектів нормативних актів в межах своєї компетенції.

16. Порядок діяльності тимчасових контрольних комісій ради

16.1. Тимчасові контрольні комісії ради проводять свою діяльність відповідно до норм, визначених цим положенням для постійних комісій ради.

16.2. Компетенція тимчасової контрольної комісії ради визначається в рішенні ради про створення такої комісії.

16.3. Тимчасові контрольні комісії ради, як правило проводять свої засідання в закритому режимі.

16.4. Члени тимчасових контрольних комісій ради утримуються від проведення прес-конференцій та інших публічних виступів до завершення роботи комісії.

16.5. По завершенні роботи тимчасової контрольної комісії, оформляється звіт, У якому викладається мета утворення комісії; суть проблеми, що розглядалася; фактичні матеріали, що стосуються проблеми, які були розглянуті комісією; результати їх розгляду; висновки та рекомендації.

16.6. Звіт комісії має відкритий характер і підлягає оприлюдненню у спосіб, визначений комісією.

17. Порядок введення в дію цього Положення

17.1. Це Положення вводиться в дію з моменту набрання чинності даного рішення.

17.2. Пункт 9.7. (в частині проведення трансляцій) набирає чинності через 30 днів з дня припинення чи скасування воєнного стану в Україні,

Секретар ради Марія КИМОЧКО