ОПИС ДОКУМЕНТУ

Статус:

Прийнятий в цілому

Дата:

04.12.2024

ДРУК ПРОЄКТУ РІШЕННЯ

ПРОЄКТ РІШЕННЯ № 50/17
Про затвердження витрат на утримання апарату міської ради на 2025 рік

ПРОЕКТ

РАДЕХІВСЬКА МІСЬКА РАДА

ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСТЬ

50 СЕСІЯ 8 СКЛИКАННЯ

Р І Ш Е Н Н Я

18 грудня 2024 року  50/17  м.Радехів

«Про затвердження витрат на утримання
апарату міської ради на 2025 рік»

Відповідно п.5 ст.26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», ст.. 51 Бюджетного Кодексу України, враховуючи висновок постійної комісії з питань планування, бюджету, фінансів, енергозбереження, інвестицій та транспорту, міська рада

В И Р І Ш И Л А :

  1. Затвердити витрати на утримання апарату міської ради на 2025 рік за КПКВК 0110150 «Організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності обласної ради, районної ради, районної у місті ради (у разі її створення), міської, селищної, сільської ради та їх виконавчих комітетів» в загальній сумі 42 026 300,00 тис.грн. згідно з додатком до цього рішення.
  2. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію міської ради з питань планування, бюджету, фінансів, енергозбереження, інвестицій та транспорту (П.Ткачук).
  3. Дане рішення набирає чинності з 01 січня 2025 року
Міський голова СТЕПАН КОХАНЧУК

Додаток

до рішення міської ради

50 сесії 8 скликання

від 18.12.2024 року №17

Витрати на утримання апарату міської ради на 2025 рік
КПКВК 0110150 «Організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності обласної ради, районної ради, районної у місті ради (у разі її створення), міської, селищної, сільської рад)»
Код Найменування Загальний фонд Спеціальний фонд Разом
1 2 3 4 6
2000 Поточні видатки 40 536 300,00 0,00 40 536 300,00
2100 Оплата праці і нарахування на заробітну плату 35 878 700,00 0,00 35 878 700,00
в тому числі:
2111 Заробітна плата 29 408 600,00 0,00 29 408 600,00
2120 Нарахування на оплату праці 6 470 100,00 0,00 6 470 100,00
2200 Використання товарів і послуг 4 578 100,00 0,00 4 578 100,00
в тому числі :
2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар 1 600 000,00 0,00 1 600 000,00
2240 Оплата послуг (крім комунальних) 856 000,00 0,00 856 000,00
2250 Видатки на відрядження 84 600,00 0,00 84 600,00
2270 Оплата комунальних послуг та енергоносіїв 2 029 500,00 0,00 2 029 500,00
2271 Оплата теплопостачання 600 000,00 0,00 600 000,00
2272 Оплата водопостачання та водовідведення 29 500,00 0,00 29 500,00
2273 Оплата електроенергії 700 000,00 0,00 700 000,00
2274 Оплата природного газу 600 000,00 0,00 600 000,00
2275 Оплата інших енергоносіїв та інших комунальних послуг 100 000,00 0,00 100 000,00
2280 Дослідження і розробки, окремі заходи по реалізації державних (регіональних) програм 8 000,00 0,00 8 000,00
2282 Окремі заходи по реалізації державних (регіональних) програм, не віднесені до заходів розвитку 8 000,00 0,00 8 000,00
2800 Інші поточні видатки 79 500,00 0,00 79 500,00
3000 Капітальні видатки 0,00 1 490 000,00 1 490 000,00
3100 Придбання основного капіталу 0,00 1 490 000,00 1 490 000,00
3130 Капітальний ремонт 0,00 1 490 000,00 1 490 000,00
3132 Капітальний ремонт інших об`єктів 0,00 1 490 000,00 1 490 000,00
Усього 40 536 300,00 1 490 000,00 42 026 300,00

Секретар міської ради Марія КЛИМОЧКО