РАДЕХІВСЬКА МІСЬКА РАДА
ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
36 СЕСІЯ 8 СКЛИКАННЯ
ПРОЕКТ Р І Ш Е Н Н Я № 36-10
Від 22 листопада 2023 року м. Радехів
Про затвердження Положення про відділ
« Центр надання адміністративних
Послуг» Радехівської міської ради в новій редакції
Відповідно до статей 11, 26, частини 4 статті 54, частини 1 статті 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», Закону України «Про адміністративні послуги», керуючись постановою Кабінету Міністрів України від 20.02.2013 № 118 «Про затвердження Примірного положення про центр надання адміністративних послуг» (зі змінами), рішенняРадехівської міської Львівської області від 11.12.2020 № 37 «Про утворення відділу Центрнадання адміністративних послуг Радехівської міської Львівської області», Радехівська міська рада Львівської області,
ВИРІШИЛА:
- Затвердити Положення про відділ «Центр надання адміністративних послуг» Радехівської міської Львівської області в новій редакції згідно з додатком до цього рішення.
- Визнати таким, що втратило чинність рішення №12 4-ї сесії 8-го скликання від 27.01.2021 р.
- Рішення набирає чинності з дня оприлюднення на офіційному веб-сайті.
- Контроль за виконанням рішення покласти на постійну депутатську комісію з питань регламенту, етики, законності, захисту прав і законних інтересів громадян (голова В. Жук)
Міський голова Степан КОХАНЧУК
Додаток 1
до рішення Радехівської міської ради від 22.11.2023 №
ПОЛОЖЕННЯ
Про відділ «Центр надання адміністративних послуг»
Радехівської міської ради Львівської області
1. Центр надання адміністративних послуг Радехівської міської ради Львівської області (далі - Центр) утворюється з метою забезпечення надання адміністративних послуг і є окремим відділом Радехівської міської ради.
2. Рішення щодо утворення, ліквідації або реорганізації Центру приймається Радехівською міською радою Львівської області (надалі – Рада).
3. Центр у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про адміністративні послуги», «Про звернення громадян», «Про захист персональних даних», «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», «Про службу в органах місцевого самоврядування», актами Президента України і Кабінету Міністрів України, рішеннями Ради та її Виконавчого комітету, розпорядженнями голови, цим Положенням та іншими нормативно-правовими актами.
4. Основнимизавданнями центру є:
4.1. організаціянаданняадміністративнихпослуг у найкоротший строк та за мінімальноїкількостівідвідуваньсуб’єктівзвернень;
4.2. спрощенняпроцедуриотриманняадміністративнихпослуг;
4.3. забезпеченняінформуваннясуб’єктівзвернень про вимоги та порядок наданняадміністративнихпослуг у центрі;
4.4. проведеннямоніторингуякостінаданняадміністративнихпослугвідповідно до частиничетвертої статті 7 Закону України “Про адміністративніпослуги”, визначення та вжиттязаходів до підвищеннярівняякостіїхнадання, оприлюдненняінформації про результатимоніторингу та вжиті заходи;
4.5. забезпеченняпроцесуавтоматизаціїприйомудокументів та наданняадміністративнихпослуг шляхом використанняінформаційних систем та систем електронногодокументообігу.
5. Центром забезпечуєтьсянаданняадміністративнихпослугадміністратором, у тому числі шляхом йоговзаємодіїізсуб’єктаминаданняадміністративнихпослуг.
Центр забезпечуєнаданняадміністративнихпослугіззалученням до йогороботипосадовихосібокремихвиконавчихорганів (структурнихпідрозділів) Ради. Перелік таких посадовихосібвизначаєтьсяміським головою.
На підставіузгодженихрішень Ради та суб’єктанаданняадміністративнихпослугокреміадміністративніпослугиможутьнадаватися через Центр посадовими особами такого суб’єкта. Зазначеніпослугинадаютьсявиключно у разі, коли вони не можуть бути надані у Центріадміністраторомабоїхнаданняадміністратором є значногіршим для інтересівсуб’єктівзвернення та/абопублічнихінтересів. В узгодженихрішенняхзазначаютьсяобґрунтуванняїхприйняття.
Посадові особи суб’єктівнаданняадміністративнихпослугзобов’язанідотримуватисявимогщодо часу прийому та іншихвимог до організаціїроботи у Центрі, встановлених Радою.
Перелікадміністративнихпослуг, якінадаються через Центрта віддаленіробочімісцяадміністраторів, визначається Радою.
Перелікадміністративнихпослуг, якінадаються через Центр, повинен обов’язкововключати:
адміністративніпослуги, суб’єктомнаданняяких є Рада (їївиконавчіорганиабопосадові особи);
адміністративніпослугиорганіввиконавчоївлади та адміністративніпослуги, щонадаються органами місцевогосамоврядування у порядку виконанняделегованихповноважень, які є обов’язковими для надання через центри, за переліком, визначенимвідповідно до частинисьомої статті 12 Закону України “Про адміністративніпослуги”.
6. У Центрітакожможездійснюватисяприйняттязвітів, декларацій та скарг, наданняконсультацій, прийняття та видачадокументів, не пов’язаних з наданнямадміністративнихпослуг, укладеннядоговорів і угодпредставникамисуб’єктівгосподарювання, якізаймаютьмонопольне становище на відповідному ринку послуг, якімаютьсоціальнезначення для населення (водо-, тепло-, газо-, електропостачаннятощо), а такожнаданнясуб’єктамзверненняможливостісамостійнозвернутися за отриманнямадміністративнихпослуг, якінадаються в електроннійформі, за допомогоюбезоплатноговикористання ними місць для самообслуговування.
7. Центр повинен бути облаштований у місцяхприйомусуб’єктівзверненьінформаційними стендами, інформаційнимитерміналами та/абоіншимизасобамидоведенняінформації до суб’єктівзверненняіззразкамивідповіднихдокументів та інформацією в обсязі, достатньому для отриманняадміністративноїпослуги без сторонньоїдопомоги.
За рішенням Ради можутьвстановлюватисядодатковівимогищодообслуговуваннясуб’єктівзвернення, зокремаможливістьнаданнясуб’єктамзверненняконсультацій та інформації про хідрозглядуїхзаяв за допомогоюзасобівтелекомунікації (телефону, електронноїпошти, іншихзасобівзв’язку).
Встановленівимогищодоякостіобслуговуваннясуб’єктівзвернення в Центрі не повинніпогіршувати умов наданняадміністративнихпослуг, визначених законом.
8. Суб’єктзвернення для отриманняадміністративноїпослуги в Центрізвертається до адміністратора - посадової особи відділу Центру наданняадміністративнихпослугРадехівськоїміської ради, яка надаєадміністративніпослугиабоорганізовуєїхнадання, або до окремихпосадовихосібвиконавчихорганів (структурнихпідрозділів) Ради, на яких у встановленому порядку покладенівсіабоокремізавданняадміністратора.
Окремізавданняадміністратора, пов’язані з наданнямадміністративнихпослуг, отриманнямзаяв та документів, видачеюрезультатівнаданняадміністративнихпослуг, здійснюють старости.
З метою належноїорганізаціїнаданняадміністративнихпослуг через Центр адміністратори, староста та інші особи, на якихпокладаєтьсявиконаннязавданьадміністратора, беруть участь в навчанні, яке можепроводитися за участюсуб’єктанаданняадміністративнихпослуг у випадках, визначенихзаконодавством.
9. Адміністраторпризначається на посаду та звільняється з посади відповідно до законодавства про службу в органах місцевогосамоврядування. Кількість адміністраторів визначається міською радою.
10. Адміністратор має особисту печатку (штамп) із зазначенням порядкового номера печатки (штампа) та найменування центру.
11. Основними завданнями адміністратора є:
11.1. надання суб’єктам звернень вичерпної інформації і консультацій щодо вимог та порядку надання адміністративних послуг;
11.2 прийняття від суб’єктів звернень документів, необхідних для надання адміністративних послуг, здійснення їх реєстрації та подання документів (їх копій) відповідним суб’єктам надання адміністративних послуг не пізніше наступного робочого дня після їх отримання з дотриманням вимог Закону України “Про захист персональних даних”;
11.3. видача або забезпечення надсилання через засоби поштового зв’язку суб’єктам звернень результатів надання адміністративних послуг (у тому числі рішення про відмову в задоволенні заяви суб’єкта звернення), повідомлення про можливість отримання адміністративних послуг, оформлених суб’єктами надання адміністративних послуг;
11.4організаційнезабезпеченнянаданняадміністративнихпослугсуб’єктамиїхнадання
11.5. здійснення контролю за додержаннямсуб’єктаминаданняадміністративнихпослуг строку розгляду справ та прийняттярішень;
11.6. наданняадміністративнихпослуг за рішенням Ради;
12. Адміністраторвиконуєіншіповноваженнявідповідно до посадовоюінструкції та розпоряджень міського голови.
13. Адміністратормає право:
13.1 безоплатноодержувативідсуб’єктанаданняадміністративнихпослуг, державнихорганів, органіввладиАвтономноїРеспублікиКрим, органівмісцевогосамоврядування, підприємств, установабоорганізацій, що належать до сфериїхуправління, документи та інформацію, пов’язані з наданням таких послуг, в установленому законом порядку;
13.2 погоджуватидокументи (рішення) в інших органах державноївлади та органах місцевогосамоврядування, отримуватиїхвисновки з метою наданняадміністративноїпослуги без залученнясуб’єктазвернення;
13.3 інформуватикерівника центру та суб’єктівнаданняадміністративнихпослуг про порушення строку розглядузаяв про наданняадміністративноїпослуги, вимагативжиттязаходів до усуненнявиявленихпорушень;
13.4. посвідчувативласнимпідписом та печаткою (штампом) копії (фотокопії) документів і виписок з них, витягів з реєстрів та баз даних, якінеобхідні для наданняадміністративноїпослуги;
13.5. порушуватиклопотання перед керівником Центру щодовжиттязаходів з метою забезпеченняефективноїроботи Центру.
14. Державний реєстратор призначається на посаду та звільняється з посади міським головою в установленому законодавством порядку.
15.Державний реєстратор має іменну печатку та електронний цифровий підпис.
16. Державний реєстратор в установленому законодавством порядку здійснює:
16.1.державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень відповідно до закону, тобто офіційне визнання і підтвердження фактів набуття, змін або припинення речових прав на нерухоме майно, обтяжень таких прав шляхом внесення відповідних записів до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно;
16.2.державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, тобто офіційне визнання шляхом засвідчення факту створення або припинення юридичної особи, набуття або позбавлення статусу підприємця фізичної особи, зміни відомостей, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань про юридичну та фізичну особу – підприємця, а також проведення інших реєстраційних дій відповідно до закону.
16.3.виконання функцій адміністратора Центру.
17. Центр очолює керівник– начальник відділу Центру надання адміністративних послуг Радехівської міської ради Львівської області, на якого покладається здійснення функцій з керівництва та відповідальність за організацію діяльності центру.
Начальник відділупризначаєтьсянапосаду та звільняється з посади відповідно до розпорядження міського голови в установленому законодавством порядку..
18. Начальник відділувідповідно до завдань, покладених на Центр:
18.1. здійснюєкерівництвороботою Центру, несеперсональнувідповідальність за організаціюдіяльності Центру;
18.2. організовуєдіяльність Центру, у тому числіщодовзаємодіїізсуб’єктаминаданняадміністративнихпослуг, вживаєзаходів до підвищенняефективностіроботи Центру;
18.3. координуєдіяльністьадміністраторів, контролюєякість та своєчасністьвиконання ними обов’язків;
18.4. організовуєінформаційнезабезпеченняроботи Центру, роботу іззасобамимасовоїінформації, визначаєзміст та час проведенняінформаційнихзаходів;
18.5. сприяєствореннюналежних умов праціуцентрі, вносить пропозиції органу, щоутворив центр, щодоматеріально-технічногозабезпечення центру;
18.6. забезпечуєвизначення потреб у навчанні та навчання, у тому числі з використаннямНаціональної веб-платформицентрівнаданняадміністративнихпослуг (ПлатформиЦентрівДія), адміністраторів, старост та іншихосіб, на якихпокладаєтьсявиконаннязавданьадміністратора, зокрема до початку виконання (у тому числітимчасово) посадовихобов’язківадміністратораабопісля перерви у роботіпонад три місяці, у разізміни порядку наданняпослуг, запровадженнянаданняновихпослуг;
18.7. розглядаєскарги на діяльністьчибездіяльністьадміністраторів;
18.8. можездійснюватифункціїадміністратора;
18.9. виконуєіншіповноваженнязгідно з актами законодавства та положенням про Центр.
19. Центр під час виконанняпокладених на ньогозавданьвзаємодіє з відповідними органами виконавчоївлади, іншимидержавними органами, органами місцевогосамоврядування, підприємствами, установамиабоорганізаціями.
21. Час прийомусуб’єктівзвернень є загальним (єдиним) для всіхадміністративнихпослуг, щонадаються через Центр.
Час прийомусуб’єктівзвернень становить не менш як шістьднів на тиждень та сім годин на день.
У віддаленихробочихмісцяхадміністраторів Центру час прийомусуб’єктівзверненьвизначається Радою.
При цьомуприйомсуб’єктівзверненьуЦентріздійснюється без перерви на обід, не менш як один день на тиждень до 20-ї години.
За рішенням Ради час прийомусуб’єктівзверненьможе бути збільшено.
23. Фінансування та матеріально-технічнезабезпеченнядіяльності центру здійснюється за рахунокміського бюджету.
Центр звільняєтьсявід плати за підключення (у тому числіобслуговування та використання) до реєстрів, іншихінформаційних баз, щовикористовуються для наданняадміністративнихпослуг, а такожвід плати за обов’язковенавчанняроботі з такими реєстрами.
Секретар ради Марія КЛИМОЧКО